שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז המועצות האזוריות בישראל, וסגנו ארמי פרג', שחלו בקורונה והחלימו, הגיעו היום (שני) לתרום פלסמה כדי לנסות לסייע לחולים אחרים.
1 צפייה בגלריה
אסירי תודה. חג'ג' וארמי
אסירי תודה. חג'ג' וארמי
אסירי תודה. חג'ג' ופרג'
(צילום: גילה קמר טרגרמן)
"לפני חודשיים, כשהתפרצה בישראל מגפת הקורונה, נדבקנו – ארמי, סגן ראש המועצה ואני – בנגיף", כתב חג'ג' בעמוד הפייסבוק שלו. שבועיים לאחר מכן נמצאנו, תודה לאל, בריאים. עכשיו הגיע תורנו להשיב טובה, ולסייע לחולים אחרים.
"הבוקר הגענו יחד לתחנת מד"א בבית החולים תל השומר, כדי לתרום פלסמה עבור חולים בקורונה. על פי כמה מחקרים ראשוניים, חולי קורונה שהחלימו מפתחים נוגדנים, שהם סוג של חלבונים, ומתן הנוגדנים לחולים עשוי לשפר את מצבם ולסייע להחלמתם. הפלסמה של המחלימים, עשויה להציל חיים. עשינו זאת בהכרת תודה עמוקה על כך שנוכל לתרום למען בריאותם של חולים אחרים".
חג'ג' הודה לאנשי הרפואה שליוו אותו לכל אורך התהליך. "אנחנו, כמו מטופלים אחרים, אסירי תודה למערכת הבריאות, לאנשי מד"א, לאחים ולאחיות, לרופאים ולרופאות, לעובדי המעבדות ולצוותי העזר, על מסירותם ועל המקצועיות הרבה במאבק במגפה", כתב. "שוב הוכח כי מערכת הבריאות שלנו, עם כל הקשיים שלה, היא מערכת מקצועית ויעילה ומתברכת אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה".