רטיבות היא סימן מובהק לנזילה
הדרך הראשון שאתם תוכלו לשים אליו לב כאשר תרצו לגלות את הנזילה אלה הם סימני רטיבות. הסימנים הללו הם בולטים מאוד, כך שיהיה לכם כמעט בלתי אפשרי לפספס אותם. סימני רטיבות מעידים באופן ברור על הימצאות של נזילה מאחורי אחד הקירות. הרטיבות לא בהכרח מתריעה על המקום הספציפי שבו אמורה להימצא הנזילה עצמה. אך תוכלו להתבסס עליה כאשר אתם מחפשים נזילות. הרי רטיבויות בקיר לא מופיעות ללא סיבה מוצדקת. עליכם לנסות להבין מדוע הרטיבות הופיעה והיכן מסתתרת לה הנזילה הנוכחית.
1 צפייה בגלריה
א.ל איתור נזילות
א.ל איתור נזילות
א.ל איתור נזילות
(צילום: freepik)
חשבון מים גבוה מן הממוצע
כל עוד חשבון המים נשאר אותו הדבר אין לכם שום סיבה לחשוש או לדאוג. אך כאשר אתם מקבלים חשבון מים מופרז, זה בהחלט אמור להיות מחשיד. גילוי נזילות על ידי חשבון מים זוהי עוד דרך שתאפשר לכם להיות עם יד על הדופק. הרי ישנה סיבה שבגינה קיבלתם חשבון מים גבוה, וככל הנראה הסיבה לכך היא נזילה. אלא אם כן אתם יודעים כי היה שימוש גבוה מאוד במים בתקופה האחרונה. אך עדיין תמיד כדאי להסיר את כל הערפל בנושא הזה.
תסתכלו על שעון המים בדירה
אם אתם עדיין לא יודעים היכן נמצא שעון המים בדירה שלכם, זה בהחלט הזמן לחפש אותו. שעון המים יכול לסייע לכם בכל מה שקשור לנושא של גילוי נזילות בקלות. אם שעון המים פועל כאשר כל הברזים בבית סגורים ככל הנראה שמסתתרת לה נזילה. הרי שעון המים מתריע על שימוש במים, ואם כל הברזים סגורים אין שום סיבה שהוא יסתובב. כך שזה עוד אחד מאותם סממנים שיכולים להעיד על נזילה שמסתתרת לה. זה הזמן שלכם להזעיק איש מקצוע כדי שתוכלו לאתר אותה.
ריח של עובש לא אמור להופיע
אם לא די בכל הסיבות שהבאנו לכם כאן, עוד סיבה שתסייע כדי לבצע גילוי נזילות היא ריח של עובש. אם יש לכם בדירה ריח של עובש למרות שאתם מנקים אותה, זה אמור להיות מחשיד. במקרה הזה לא תמיד הכוונה היא לנזילה, אך עדיין צריך לבחון גם את האפשרות הזאת. כך תוכלו למצוא אתא עצמכם במצב שבו אתם בשליטה מלאה. במצב שבו הנזילה לא תחמוק לכם מבין האצבעות.
צרו קשר עם חברת א.מ איתור נזילות ונשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי ללא עלות!