הקורונה כבר סוף סוף מאחורינו (לפחות במידה מסוימת...) ובעוד מרבית העולם עדיין סגור לתיירות, לפחות עולם תיירות הפנים הישראלי מציע לנו כמה וכמה אפשרויות לחופשה מושלמת ובלתי נשכחת כאן בגבולות הארץ. חופשה בצפון, בהקשר זה, היא אחת האפשרויות המתבקשות והאטרקטיביות ביותר, עם מגוון מקומות אירוח בסגנונות שונים, כמו גם אינספור מסלולי טיולים מרהיבים בכל הרמות ושלל אטרקציות בכל רחבי הגליל המערבי והעליון וברמת הגולן. להלן כמה רעיונות לחופשה המושלמת בצפון, זו שתשאיר אתכם עם טעם של עוד:
3 צפייה בגלריה
מלונות מטיילים
מלונות מטיילים
מלונות מטיילים
(צילום: מלונות מטיילים)
להתארח בחיק הטבע – קמפינג בצפון: אחת מצורות האירוח המעניינות והמהנות ביותר עבור כל המשפחה (כמו גם עבור זוגות או קבוצות חברים/משפחות וכו') היא קמפינג. בניגוד לדעה הרווחת בקרב אנשים רבים (בעיקר כאלו המתגוררים בעיר...), קמפינג בצפון ממש אינו חייב לכלול ערימות של ציוד עליהן יש להתארגן מראש או שינה טרופה בתנאי שטח לא נוחים. במתחמי קמפינג, דוגמת מתחם הקמפינג של קיבוץ דפנה בגליל העליון- קמפינג מטיילים דפנה, ניתן ליהנות מהתנאים הנוחים והמפנקים ביותר ועדיין לישון בחיק הטבע ובסמוך לאתרים מרהיבים בטבע המקומי – אוהלים מסודרים עם מזרונים, נקודת חשמל צמודה לכל אוהל להטענת ניידים, פינת מנגל ומטבח משותף לבישול, מרחבים פתוחים ומתחם עבור הילדים, פינת מדורה, שירותים נקיים ומקלחות חמות וכל מה שצריך על מנת לשהות בנוחות ובכיף בחיק הטבע. שווה בדיקה.
3 צפייה בגלריה
מלונות מטיילים
מלונות מטיילים
מלונות מטיילים
(צילום: מלונות מטיילים)
אירוח כפרי במלון בקיבוץ – עבור מי שמעוניין במקום אירוח כפרי, פסטוראלי, רגוע ואותנטי בצפון אך לא מעוניין במתחם קמפינג, ניתן למצוא גם מספר קיבוצים בהם ניתן להתארח אירוח כפרי אותנטי וגלילי במלונות מטיילים. מדובר בבתי מלון פסטוראליים ושקטים, לרוב עם נופים מרהיבים של הצפון ואווירה נעימה ורגועה, המקום המושלם לחזור אליו לאחר יום טיול מהנה אך מעייף, כמו מלון מטיילים מלכיה בקיבוץ מלכיה שברמות נפתלי.
נחל כזיב שבגליל המערבי – הגליל המערבי נחשב אזור פחות מתוייר מאשר הגליל העליון, אך כזה המכיל בעצמו לא מעט אטרקציות עבור ימי טיול מלאים ומהנים. אחד המסלולים המרהיבים ביותר בארץ שוכן בגליל המערבי בקרבת מלון מטיילים אילון – נחל כזיב, בו ממוקם גם מבצר ה"מונפורט". המסלול מציע פינות טבע פראיות ומרהיבות ושלל חיים וצמחייה שופעת, כמו גם כמובן מים צלולים וקרירים זורמים. הנחל נשפך לים התיכון באזור מושב בצת (אזור אכזיב) וניתן להצטרף למסלולי טיול באורכים שונים, החל מהליכה יומית יחסית קלה המתאימה גם לילדים קטנים ועד לטיול "ים אל ים" לאורך הנחל, מהכנרת אל הים התיכון (כחמישה ימי הליכה).
3 צפייה בגלריה
מלונות מטיילים
מלונות מטיילים
מלונות מטיילים
(צילום: מלונות מטיילים)
טיולים בסביבת הירדן ויובליו בגליל העליון – כמובן שגם בגליל העליון לא תתקשו למצוא מסלולי טיול מרהיבים ביופיים, ובמיוחד מסלולי מים הכוללים הליכה בנחלים ורחצה מרעננת. במידה ושוהים במתחם קמפינג מטיילים דפנה, ניתן ליהנות משלל מסלולי טיול קרובים ובפרט מטיולים ביובלים של הירדן (הדן, החצבני וכו'), כולל טיולי אופניים (והיום אף אופניים חשמליים...), טיולי הליכה, טיולים ממונעים בקלאב קאר (דוגמת מסלולים באגמון החולה) ואטרקציות רבות נוספות אשר יאפשרו לכל משפחה או הרכב מטיילים אחר, למצוא את החוויה המושלמת עבורם. *** רשת מלונות מטיילים שמחה לארח במלונות הרשת בגליל העליון והמערבי: מלון מטיילים מלכיה, גשר הזיו, מטולה, אילון, הוילג', ארץ דפנה וקמפינג דפנה החדש הממוקם בקיבוץ דפנה. היכנסו לאתר להזמנות>>