אם יש משהו אחד שאף אחד מאיתנו לא יכול להתפשר עליו, הרי שזה הנופש השנתי. וכשמדברים על צימרים לזוגות בחד נס, מדברים על נופש מושלם. אבל האם מתחמי נופש לזוגות ברמת הגולן פעילים בימי הקורונה? הנה כל המידע שלכם, מעודכן ל-2021.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אם אתם מחפשים אחר צימרים בצפון וחוויית נופש עילאית, אתם מחפשים אחר צימרים בחד נס. אין ספק, עד שנת 2020 מתחמי הנופש ביישוב חד נס היו עמוסים במבקרים, מה שהיה אמור להשתנות לאחר פרוץ מגפת הקורונה. אבל האם זה באמת כך? האם אנשים הפסיקו לפקוד מתחמי סוויטות יוקרתיות לזוגות בחד נס? ובכן, בין סגר להקלות בסגר, מסתבר שאנשים לא מוותרים על צימרים בחד נס. כמובן, בצמוד להוראות משרד הבריאות וכשאכן אפשרי הדבר. הנה כל המידע לגבי צימרים לזוגות בחד נס עם בריכות פרטיות, ג'קוזי מול הכנרת, סאונות יבשות ועוד. מסתבר שגם בתקופת הקורונה אפשר להנות מאלו, בואו נדבר על נופש ב-2021.

האם גם בתקופת הקורונה צימרים לזוגות בחד נס פופולאריים?

כן, גם בתקופת הקורונה אנשים מאתרים לעצמם צימר בחד נס עם תו סגול ובריכה פרטית, אולי אפילו בריכה מחוממת כל השנה. אמנם בזמני הסגר יישוב חד נס נועל את שעריו כמו שמשרד הבריאות מורה, אבל בזמני הקלות הסגר, יישוב חד נס מארח אורחים באופן חופשי.
ומה באשר לחיטוי? מתבצע ומה עם תו סגול? סמנו V גדול על זה, יש גם את זה. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הדרך החדשה של הנופשים בישראל – צימרים לזוגות בחד נס עם תו סגול ובריכות מול הכנרת. כשהכול מסביבכם פסטוראלי ומהמם, אי אפשר שלא להנות מנופש באמת מושלם. וזה בדיוק מה שאנשים חווים באזור יישוב חד נס, רמת הגולן.

מה אפשר לעשות באזור יישוב חד נס?

באזור היישוב אתם תוכלו לטייל שעות ועדיין לא יימאס לכם. בימים רגילים ללא קורונה, יש לכם בסביבת יישוב חד נס המון סוגים שונים של אטרקציות למשפחות, אטרקציות לזוגות, טיולי שטח עם ג'יפים ועוד. בימים של קורונה אמנם המצב קצת שונה, אבל עדיין יש אחלה תעסוקה ברמת הגולן.
למשל, אתם יכולים להזמין סדנה להכנת שוקולדים ישירות לצימר שלכם. למעשה, אתם אפילו יכולים להפוך את הצימר שלכם למסעדת שף לכל דבר, מה שנקרא "צימר שף". אתם פשוט יוצרים קשר עם מתחם צימרים שברצונכם ללון בו, ומיידעים שברצונכם להזמין שף שיבשל לכם את ארוחת הערב. שמעו לנו, מדובר בחתיכת חוויה קולינארית.

צימר לזוג בחד נס עם ארוחת בוקר מהסרטים הכי רומנטיים

אם תרצו, כמובן שתמיד גם ניתן להזמין צימר לזוג בחד נס עם ארוחת בוקר מפנקת בטירוף. הארוחות כוללות בדרך כלל אומלטים וחביתות, סלטים וגבינות איכותיות, פירות מיוחדים ועוד. אגב, בחלק ממתחמי הנופש בחד נס אפילו מגישים ג'חנון לארוחת בוקר (צריך לוודא מראש שקיימת האופציה של הזמנת ג'חנון).
אם כך, אנחנו רואים שבמתחמי הנופש בחד נס יש את הכול בכדי להנות מהנופש המושלם. ניתן בקלות להבין מדוע אנשים מעדיפים להגיע ליישוב זה, ופחות מעדיפים להגיע למדינות מרוחקות בתקופת הקורונה. גם כשהשמיים והנתיבים האוויריים פתוחים לנופש בחו"ל, מסתבר שאנשים עדיין מעדיפים להגיע לאזור רמת הגולן.
צימר לזוג מול הכנרת עם תו סגול ובריכה פרטית
אם גם אתם מתכננים סופ"ש של צימרים לזוגות בחד נס עם בריכה מול הכנרת, אנחנו ממליצים לכם לסגור את זה כמה שיותר מראש. בחלק ממתחמי הנופש ישנה תפוסה מלאה עד חודשיים קדימה. אם אתם מעוניינים גם להנות מכל מיני פינוקים כמו ארוחת בוקר בצימר, יהיה חשוב לעדכן מראש את בעלי הצימרים. כדאי לדעת, בחלק ממתחמי הנופש ארוחות הבוקר הן חינמיות, בעוד שבחלק ממתחמי הנופש הן מפנקות מאוד ובתוספת תשלום.
אם אתם רגישים לגלוטן, או שמא צריכים ארוחת בוקר טבעונית או צמחונית, יהיה מומלץ לעדכן מראש את המארחים שלכם. בחלק מהמתחמים תוכלו גם להנות מארוחות ערב בתוספת תשלום. מתחמי הצימרים השונים מגישים פיצות, אוכל איטלקי, אפילו סושי בחלק מהמתחמים. לא שצריך אותו במיוחד, אבל שיהיה בתיאבון!