מהם הפרמטרים שהפכו את מפעל דולב למצליח?
דולב פועלת בשיטה מתקדמת של טכנולוגיית הזרקת קצף מבני באופן ייחודי, לצד מוצרים איכותיים ושאיפה מתמדת לשדרוג והתפתחות. כך, מעל לארבעה עשורים שהחברה מובילה את התחום בישראל, תוך הקפדה על ערכים המייצגים את השאיפה למצוינות ואיכות גבוהה:
  • שאיפה לקיימות – החברה מייצרת מוצרים המבטלים את הצורך במוצרים חד פעמיים עבור אריזה. באופן שוטף ומתמיד פועלים המוחות הגאוניים למציאת פתרונות חדשים ומתקדמים לשינוע וטיפול בפסולת, כשכל המוצרים במפעל ניתנים למיחזור באופן מלא.
  • פתרונות בהתאמה אישית – במפעל פועל צוות ייעודי שעיסוקו הוא מציאת פתרונות המותאמים אישית לדרישות ספציפיות ומיוחדות של הלקוחות העובדים עימו; ממדים שונים, עובי ועמידות, עומק, חומרים שונים ועוד.
1 צפייה בגלריה
"יצירה מתוך מחשבה ותכנון"
"יצירה מתוך מחשבה ותכנון"
"יצירה מתוך מחשבה ותכנון"
(צילום: pixabay)
  • שמירה על סטנדרט ייחודי – חשוב לציין שאמנם החברה פועלת גם מחוץ לשטח ישראל, כך ש'דולב' הפכה להיות סמל מסחרי המתאר מכלי פלסטיק בתעשיות מסוימות באירופה. העניין הוא שלא כל המכלים הם תוצרת ישירה של המפעל, כך שכדאי לוודא שבעת רכישה אכן מדובר במוצר המקורי.
  • חלוצים בתחום – כשהמטרה היא לשנות את העולם, ליצור פתרונות ייחודיים ומצוינים באיכות גבוהה במיוחד, חדשנות חייבת להיות חלק מאבני הבסיס של החברה. בכל יום צצים על השולחן עוד ועוד תכניות, רעיונות, המצאות וחידושים שמטרתם להפוך את תהליך היצירה לנכון ויעיל יותר, את המוצרים לטובים יותר וכמובן, את תהליך המיחזור לבריא וטוב אפילו יותר עבור הסביבה, ועבור האנושות כמובן.
  • צוות מוחות גאוניים – בכל רחבי העולם הצוות של דולב מחזיק בוותק וניסיון, מומחיות בתחום ובתשוקה אמיתית. כל אלו הם חלק בלתי נפרד מהתהליך ומהצורך להבין את הלקוחות, על מנת למצוא להם את הפתרונות המתאימים, הנכונים והטובים ביותר.
יצירה מתוך מחשבה ותכנון
משנת 1976 ועד היום עוסק הצוות של מפעל דולב ביצירת מיכלי פלסטיק עבור תעשיית המזון, הלוגיסטיקה, והחקלאות. לצד אלו, עוסקת החברה במרץ ביצירת פתרונות מיחזור וקיימות מתוך אמונה וידיעה שבסופו של דבר, אנו אחראיים על הכדור שאנו מתגוררים בו. באמצעות מיכלי הפלסטיק שלנו ניתן לא רק לבצע עבודות שונות בתעשיות הנ"ל, אלא גם לשנע ולאכסן חומרים מסוכנים, ליצור פתרונות עבור מפעלים העוסקים בפסולת מזון, לאסוף ולאמוד פסולת אלקטרונית, ועוד.
כעת, זה הזמן שלך להצטרף למהפיכה ולגלות עולם חדש ואיכותי יותר של מוצרי פלסטיק לכל מטרה, ובהתאמה אישית לפי הצרכים העסקיים והתעשייתיים שלך.