בנוסף אנו מבצעים את כל עבודות השיפוץ האחרות בבית כולל התקנת ריצוף גרניט פורצלן או כל ריצוף אחר, שיפוץ חדרי אמבטיה, סלון, מטבח, חדר שינה, לובי ועוד. פנו אלינו להצעת מחיר משתלמת עוד היום ונשמח להגיע אליכם ולראות איפה תכננתם או חשבתם לבצע בניית קיר גבס, ניתן לכם ייעוץ אישי בטלפון או בבית והצעת מחיר משתלמת עבור בניית קיר גבס וכל עבודת שיפוץ אחרת שאתם רוצים לבצע בהתאם לתוכנית אדריכלית או בעזרת הייעוץ שלנו.
1 צפייה בגלריה
בניית קיר גבס
בניית קיר גבס
בניית קיר גבס
(צילום: FREEPIK)
פתרון פונקציונלי ודקורטיבי לבית - בניית קיר גבס
הנה כמה דברים שימושיים שאפשר לעשות בעזרת בניית קיר גבס פנימי בתוך הדירה:
בניית חדרים פנימיים - כיום חדרים פנימיים רבים נעשים בעזרת בניית קיר גבס פשוט שיכול לחלק את החלל בצורה פשוטה כולל בידוד אקוסטי. זה מתאים לדירות שרוצות לשנות את המבנה הפנימי של הדירה, לבעלי דירות שרוצים לחלק נכס גדול לכמה דירות כולל מבואה משותפת לכל הדיירים וכדומה. בניית קיר גבס לא מצריכה מאמץ מיוחד, אינה יקרה במיוחד ונשמח לבצע אותה עבורכם במחיר מעולה ובצורה הטובה ביותר כולל חירור הקיר למטרת התקנת שקעי חשמל והעברת חוטים, יצירת פתחים לחלון והתקנת חלון ועוד.
הוספת מחיצה - בניית קיר גבס מתאימה בצורה הפשוטה ביותר למשרדים ואפילו בתים שמעוניינים ליצור חלוקת חלל על ידי הוספת מחיצה בגובה המותניים, גבוה או נמוך יותר ובמגוון צורות. מחיצת גבס על ידי בניית קיר גבס חלקי היא פתרון נפוץ במשרדים, חנויות וכדומה.
קרניז גבס - בניית קיר גבס יכולה להיות חלק מתוכנית עיצוב הבית והוספת קרניז לתקרה. הקרניז מתחבר אל קיר הגבס וניתן בעזרתו להסתיר חוטי חשמל וצינורות מזגן ולכן בניית קיר גבס בצירוף קרניז גבס הוא פתרון מצוין בבתים בעייתיים בהם עיצוב מודולרי וחכם בעזרת קירות גבס, חיפויי קיר וקרניזים יכול לעצב את הדירה מחדש ולהסתיר פגמים הקיימים בה, לחלק את החלל בצורה הרצויה עליכם ועוד.
כנסו לראות עבודות גבס שביצענו באתר והשאירו פרטים לחזרה אליכם לגביי בניית קיר גבס עבודת ריצוף גרניט פורצלן וכל עבודת שיפוץ אחר שאתם צריכים בנכס >>
אחד השירותים שאנו מבצעים הוא ריצוף. עבודת ריצוף מלאה לכל הבית משביתה אותו ויוצרת אי נוחות אך אנו מבצעים את העבודה מהר מאוד ויכולים לבצע אותה חדר אחרי חדר כך שלא תושבת הפעילות בבית במלואה. נשמח להמליץ לכם על סוגי ריצוף שונים: גרניט פורצלן, שיש קוריאן, מנוליט וכל סוג שיש אחר ששמעתם עליו. כיום ניתן להגיע לתוצאות נהדרות בריצוף בעזרת מרצפות ענקיות במגוון טקסטורות, צבעים וצורות. מרצפות השיש הקטנות של 20 על 20 סנטימטר חלפו מהעולם ואפשר היום במחיר לא יקר לעצב דירה בצורה מלכותית ומפוארת שלא מביישת אף בית. נשמח להציע לכם מחיר אטרקטיבי עבור עבודת ריצוף מקצועית במחיר מעולה. פנו עכשיו לגביי ריצוף הבית או כל עבודת שיפוץ אחר שאתם צריכים אל סיני טל ונשמח לייעץ לכם לגביה ללא עלות.
3 טיפים לעיצוב הבית – סיני טל
הנה שלושה טיפים כללים לעיצוב הבית בעזרת חומרי גלם מעולים כמו גבס, שיש וחיפוי קיר.
מראה אחיד לכל הדירה עם שיש – כיום אפשר ליצור דברים נפלאים בעזרת שיש. הריצוף יכול להיות מאותו סוג של האי במטבח למשל ומשטחי העבודה במטבח והוא מקנה לבית מראה אחיד ומהודר. לא חייבים לבחור את השיש היקר ביותר ואפשר להתאים שני סוגי שיש דומים אם שטח הפנים של הדירה גדול מדי ויקר מדי עבורכם. אפשר להוסיף ציפויי שיש, לרצף את חדר האמבטיה באריחים משלימים בעלי אותו מראה וצורה וליצור דירת שיש הנראית מפוארת במחיר לא גבוה כמו שאולי נדמה לכם. פנו אלינו למחירים של ריצוף הבית וציפוי הבית עם שיש.
שימוש בגבס לעיצוב הדירה – כפי שאמרנו בתחילת המאמר, גבס הוא בעל שימושים רבים ביניהם תקרות גבס מונמכות למטרת הנחת תאורה או מיזוג, קרניז כבס, מחיצות גבס וקירות גבס. בעזרת גבס אפשר לחלק את הבית מחדש, לשנות את מיקום המטבח למשל ולהעביר אותו ליד החצר בבתים ישנים בהם המבטח הונח דווקא בכניסה ובחלל הנותר להוסיף חדר פנימי למשל. מחיצות גבס יכולות להוות אלמנט שימושי נוסף לחלוקת החלל. קרניז גבס הוא פתרון אסתטי מעולה ולא יקר באמצעותו אפשר להסתיר חוטים וצינורות בתקרה ולהפוך כל חלל מגורים למהודר ומעוצב כמו בבית מלון או לובי של בניין מפואר. פנו אלינו לגביי הוספת והתקנת קרניז גבס בתקרה וכל עבודת גבס אחרת שאתם צריכים.
חיפוי קיר – אלמנט פופולרי נוסף שמוסיף לכל חלל יופי וצבע הוא חיפוי קיר. יש כיום חיפויי קיר נהדרים במגוון צורות, צבעים, גדלים וטקסטורות וכמעט כל מעצב פנים עכשווי נעזר בחיפויים אלה שהופכים יותר ויותר מתקדמים ומרשימים משנה לשנה בזכות טכנולוגיית ייצור מתקדמת ורעיונות עיצוב מרשימים שמגיעים ממעצבי העל אל השטח. בעזרת חיפוי קיר אפשר לעצב דירה יוקרתית ומהודרת בצורה נפלא ועם משלבים את חיפוי הקיר עם עבודת הגבס ורצוף השיש, התוצאות יהיו מרהיבות וכל מה שצריך זה מעצב פנים או אדריכל ובעל מקצוע לביצוע העבודה.
נשמח לשבת אתכם ולתכנן יחד אתכם עבודת עיצוב ושיפוץ הבית מקיפה ומקצועית שתחסוך לכם תוכנית אדריכלית או ללכת לפי קווים מנחים שיש לכם כבר מתוכנית שיש לכם או מהוראות של מעצב פנים ששכרתם לעיצוב הבית. אנו מבצעים עבודות עיצוב יוקרתיות בבתים פרטיים, דירות מגורים וכל חלל מגורים או עבודה אחר. אנו עושים שימוש בחומרי הגלם המובחרים ביותר ומבצעים את העבודה ללא דופי תוך עמידה בלוח זמנים ובמחירים שווים לכל נפש.
מוזמנים לגלוש באתר הבית של חברת סיני טל ולראות דוגמאות מדירות קדומות שעיצבנו ושיפצנו. אנו מספקים את כל שירותי השיפוץ לבית באזור מגוריכם ונשמח להיפגש לבחינת הנכס והערכת מחיר לשיפוץ חלקי או מלא לבית ולתת לכם ייעוץ מקומי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות. חייגו אלינו לקביעת שיחת היכרות או השאירו פרטים באתר עם כל שאלה לגביי מחירים, אפשרויות ביצוע או כל דבר אחר שאתם רוצים לדעת לגביי עבודות גבס, ריצוף גרני פורצלן וכל עבודת שיפוץ אחרת שאתם צריכים בבית.
קראו עוד מאמרים על שיפוץ ועיצוב הבית באתר, קבלו טיפים לעיצוב בשיטת עשה זאת בעצמך ודברו איתנו לקביעת פגישת עבודה ובחינת הנכס לכם למטרת שיפוץ מהיר במחיר הוגן. להתראות ובהצלחה.