בין אם זו תקופה כזאת או אחרת, אנשים אוהבים ומעדיפים להתפנק ולהתפנק בגדול. וכשמדברים על פינוק בגדול, באותה הנשימה מדברים על צימרים לאלפיון העליון עם פינוקים לכל גברת ואדון. אנחנו מזמינים אתכם להכיר צימרים מול הכנרת, סוויטות יוקרה עם בריכות מחוממות, מלונות בוטיק ועוד. כן, גם בקורונה.
גם בתקופת הקורונה ישנו ביקוש רב עבור הנופש המושלם, אולי אפילו דווקא בתקופת הקורונה. למעשה, כל התקופה הזאת היא סיר לחץ אחד שלם, שממנו אנשים צריכים גם בריחה לפעמים. ואין בריחה יותר מושלמת מאשר הבריחה ליישוב חד נס, רמת הגולן. ביישוב חד נס אתם תמצאו סוויטות יוקרתיות עם בריכות מול הכנרת, כולל גם מלונות בוטיק מהרמות הכי גבוהות.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

הכירו את מתחמי הצימרים הכי מובילים בישראל

אנחנו רוצים שתכירו צימרים לאלפיון העליון בצפון עם פינוקים של פעם בחיים. מתחשק לכם ארוחת בוקר שאין לה סוף? אולי עיסוי שוודי ממעסה מקצועית? מה עם סאונה שממוקמת בדיוק אל מול הכנרת? כל אלו, כולל צימרים מול הכנרת, זמינים עבורכם גם בתקופת הקורונה.
נכון, יהיה צורך תמיד לבדוק את הוראות משרד הבריאות ובהתאם לכך לתכנן את הנופש. יחד עם זאת, זה לא שיש הרבה ברירות אחרות, זה נכון שאפשר לטוס לחו"ל בכדי לנפוש, אבל מן הסתם – יהיה מומלץ שלא. אם אתם טסים לחו"ל בזמן תקופת הקורונה, אתם צריכים לקחת בחשבון שבכל רגע נתון יכולים להכניס את המדינה שבה אתם שוהים – לסגר.

נופש בחו"ל ב-2021 VS נופש במתחמי צימרים לאלפיון העליון

ואם יכניסו את המדינה שבה אתם שוהים לסגר, הרי שהלך לכם כל הנופש. כשאתם נופשים כאן בישראל, אין לכם את הדאגות האלו. אם כך, זה ברור מדוע אנחנו אישית ממליצים לכם על נופש בארץ. מעבר לענייני סגר, חשוב לזכור גם שעלינו לחזק את התיירות הלוקאלית בארץ.
ענפים רבים ותעשיות ספגו ועדיין סופגים מכות כלכליות אנושות, ענף התיירות בישראל הוא חלק מהתמונה העגומה הזאת. ואם אתם בוחרים לכם מתחם צימרים לאלפיון העליון לסופ"ש הקרוב, אתם בוחרים לחזק את ענף התיירות בישראל ולהאכיל משפחות. אבל בסופו של דבר, אנחנו לא כאן בכדי לדבר על מעשי צדקה, חשובים עד כמה שיהיו. אנחנו כאן בכדי לדבר על הנופש המושלם בתקופת הקורונה.

הנופש המושלם בתקופת הקורונה ממתין לכם ביישוב חד נס

הנופש המושלם בתקופת הקורונה ממתין לכם ביישוב קטן, אבל יישוב שנחשב פנינה כפרית אמיתית במזה"ת. אנחנו מדברים על יישוב חד נס, היישוב שבו תמצאו צימרים יוקרתיים עם בריכות מול הכנרת לזוגות, אבל גם מלונות בוטיק וצימרים למשפחות.
ביישוב חד נס אתם תמצאו לא פחות מאשר את הצימרים הכי מובילים בארץ. יש ביישוב סוויטות יוקרתיות עם בריכות שממוקמות ממש אל מול הכנרת, ככה שכבר עכשיו מומלץ להצטייד באיזה יין משובח. בימים רגילים היינו אומרים לכם להתחיל את היום שלכם עם סיור ביקב-יין מקומי ברמת הגולן. אמה-מה, בימי הקורונה צריך לבדוק אם היקבים פתוחים עבור סיורים, טעימות ורכישת יין מקומי מרמת הגולן.

הלוקיישן המושלם מול הכנרת לפתיחת בקבוק יין שמחכה שנים

בכל מקרה, בין אם אתם מביאים את היין מהבית או רוכשים אוו ביקב ברמת הגולן, יש איפה לחלוץ את הפקק. אנחנו ממליצים לכם על צימרים ברמת הגולן לאלפיון העליון עם בריכה מחוממת ופרטית מול הכנרת. זהו הלוקיישן המושלם עבור חליצת פקק של בקבוק יין משובח שממתין לפתיחה כבר שנים.
ואם אתם צריכים ייעוץ נוסף בנוגע לאטרקציות, אנחנו ממליצים לקבל אותו מבעלי הצימרים. תזכרו, בתקופת הקורונה ישנן הרבה אטרקציות ברמת הגולן שפשוט הוקפאו. כשתדברו עם בעלי הצימרים, תשאלו אותם גם לגבי מסעדות ברמת הגולן שפתוחות עבור שירותי משלוחים, או TAKE AWAY.

מה הכי חשוב לזכור לפני נופש ברמת הגולן בתקופת הקורונה?

כמובן שהכי חשוב לוודא שלמתחם הנופש שבו תלונו יהיה תו סגול. יחד עם זאת ולא פחות חשוב, צימרים לאלפיון העליון בדרך כלל כוללים גם ארוחות של מלכים ומלכות, חוויות קולינאריות של ממש. הזמינו לכם צימר לאלפיון העליון עם ארוחות ברמות הפינוק הכי גבוהות! זה הטעם של סופ"ש מהסרטים.
אז שיהיה שתיאבון, בטוח שאתם תהנו ובגדול, לא רק מארוחת הבוקר. אתם עומדים להגיע למתחמי הצימרים הכי מפנקים שקיימים. שיהיה בכיף!