העובדה כי מרבית היעדים בחו"ל עדיין אינם ממש פתוחים או אטרקטיביים, בשילוב העובדה כי רבנו לא יצאנו לנופש מזה כמעט שנתיים, צפויה להביא לביקוש גבוה וצפיפות רבה יחסית במרכזי התיירות הישראליים. עבור כל מי שמחפש חופשה שקטה, נעימה ומלאת עניין והנאה בקיץ הנוכחי הבא עלינו לטובה, מומלץ בחום לשקול את האפשרות של אירוח כפרי בצפון במסגרת חופשה קיצית בעמק יזרעאל.
2 צפייה בגלריה
כפר הנופש בקיבוץ מזרע
כפר הנופש בקיבוץ מזרע
כפר הנופש בקיבוץ מזרע
(צילום: תיירות מזרע )
כפר נופש בצפון ושלל אטרקציות, מסלולי טיולים ונופים ירוקים הן הגליל העליון והן אילת, תל אביב ושאר מרכזי התיירות של ישראל צפויים כאמור להיות מלאים ומבוקשים ביותר במהלך הקיץ הקרוב. עמק יזרעאל, לעומת זאת, הוא אזור יפיפה ומלא הן באפשרויות אירוח שונות והן במסלולי טיולים, אטרקציות וטבע, ולמרות כל זאת נראה כי הוא אינו זוכה לאותו ביקוש ולאותה צפיפות כמו אילת, ים המלח או אזור נהר הירדן בצפון. את העמק רבים מהישראלים כלל לא מכירים מקרוב, ובמידה וגם אתם לא ביליתם בו יותר מדי זמן, הגיע הזמן לגלות פנינת חופשות וטיולים בצפון הרבה פחות צפופה ורועשת מאשר שאר המקומות האטרקטיביים לחופשות בארץ. אז מה נוכל למצוא בעמק יזרעאל אשר יהפוך את החופשה הקיצית שלנו למושלמת? ובכן, יד נגיע להמלצה אודות מקומות אירוח בקיבוצים בצפון, בפרט קיבוץ מזרע שבעמק, אך לפני כן כמה מילים על האטרקציות והטיולים הזמינים בקרבת מקום – בעמק יזרעאל ניתן למצוא שלל מסלולי טיולים המתאימים מבחינת דרגות קושי גם לכל המשפחה, וגם למיטיבי לכת. למשל – נחל תבור, עין שרונה ובקעת יבניאל, קרני חיטים והר ארבל (ומסלול העובר בין שתי הנקודות), נחל חרוד ואינספור מסלולים נוספים, כמו גם נקודות תצפית מרהיבות הצופות אל העמק הירוק והפורח כולו. בעמק לא חסרים גם גנים לאומיים מטופחים ומרשימים ביופיים בהם ניתן לבלות יום שלם עם הילדים, להירגע בדשאים המוריקים ולתת לילדים להשתולל בסביבה. לדוגמה – גן השלושה, גן לאומי תל מגידו, גן לאומי מעיין חרוד ועוד.
2 צפייה בגלריה
כפר הנופש בקיבוץ מזרע
כפר הנופש בקיבוץ מזרע
כפר הנופש בקיבוץ מזרע
(צילום: תיירות מזרע )
אירוח בכפר נופש בצפון בקיבוץ מזרע גולת הכותרת של החופשה הקיצית בצפון יכולה להיות המקום בו מתארחים. ספציפית, כפר הנופש שבקיבוץ מזרע שבעמק מציע את הסביבה המושלמת לאירוח לכל המשפחה, כמו גם לזוגות או לקבוצות. כך ניתן ליהנות מכפר נופש מפנק ומאובזר וממה שיש לקיבוץ עצמו להציע – מדשאות ירוקות רחבות ידיים, קרבה לטבע ולאדמה, בריכת שחייה מפנקת לילדים של כפר הנופש עצמו, מוזיאון של הקיבוץ ואטרקציות שונות לילדים בקיבוץ עצמו (כך שלא בכל יום מהחופשה חייבים בכלל לצאת מהקיבוץ...) ועוד. בקרבת מקום ניתן למצוא במרחק של כמה דקות נסיעה אתרי תיירות כמו נצרת או מסלולי טיול דוגמת זה של הר תבור, ובמרחק של כארבעים דקות נסיעה אתם כבר בכינרת. בקיצור – מקום האירוח המושלם, במיקום המושלם עבור החופשה שלכם בעמק... היכנסו להזמנת לינה במזרע- כפר נופש בצפון >>