אחת הצרות היותר צרורות של הקיץ הוא פגיעתם הרעה של סוגי מכרסמים שונים. לא מדובר רק במפגע תברואתי אלא בסכנה בריאותית. הפתרון היעיל למאבק בהם הוא שימוש במוצרי הדברה ואמצעי לכידה ייעודיים המתאימים לסוגי המכרסמים והמזיקים השונים.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

חברה ותיקה מציעה מגוון פתרונות המאפשרים להיפטר ממכת המכרסמים באמצעות שימשו בחומרים ירוקים וידידותיים. חברת GREEN PLACE מציעה מבחר אמצעים ובהם, בין השאר: מלכודת עכברים, מלכודות דבק, מלכודות הומאניות, תרסיסי ריח המשמשים כפיתיון.

להיפטר במהירות מכרסום זוחל

על מנת להתאים את סוג הפתרון למכרסם המטריד ניתן להתייעץ עם אנשי המקצוע, בנוסף להיכרות עם מבחר האמצעים הנגישים וזמינים לכם 24/7 באתר. אין צורך לכתת רגליים- ניתן לחסוך זמן וכסף באמצעות היכרות עם מוצרי ההדברה באתר GREEN PLACE. היות שמכרסמים נוטים להתרבות- אסור לדחות את הטיפול בהם. אחד האמצעים האפקטיביים הוא שימוש בטבליות בריח דגים, בשר, וניל ועוד. בנוסף מלכודות שונות כגון נדנדה הומאנית, מלכודת מתקפלת, מלכודת דבק (מלכודבק) ועוד. חשוב להבהיר, כי על מנת לשפר את הסיכוי להיפטר ממכרסמים רצוי להשתמש בו זמנית בסוגי פתרונות ייעודיים אחדים.

חומרים יעילים

על מנת לא ליפול, חלילה, במלכודת של שרלטנים שמבטיחים אבל אין להם הידע, היכולת ובעיקר- הכוונה לקיים את הבטחתם, רכישת מוצרי לכידה והדברה של מכרסמים בחברה שמתמקצעת כל העת בפיתוח מוצרים ייעודיים במעבדות פיתוח היא ערובה ליעילותם. בדרך של ניסוי וטעייה מצטבר ידע, המשמש בסיס לפיתוח מוצרי הדברה חדשניים, מלכודות מודרניות ועוד. החברה לומדת ומתעדכנת במוצרים חדשים ובטכנולוגיות הדברה מתקדמות.
מאחר שלא מדובר כאן בפעולה של "זבנג וגמרנו"- אתם צפויים להיזקק לאמצעים למאבק בתופעת המכרסמים באופן רציף בכלל ובתקופת הקיץ בפרט. מכאן נובעת חשיבות הקשר עם חברה מקצועית ואמינה, המציעה לכם מבחר של מוצרים יעילים, אשר יעילותם הוכחה זה מכבר, כפי שעשויים להעיד לקוחותיה המרוצים.

מבחן התוצאה

במבחן התוצאה- שהוא המבחן היחיד החשוב והקובע- אתם תיווכחו עד כמה חשוב השימוש במגוון האמצעים והשיטות השונות לסילוק המפגע והמטרד. ועם זאת, חשוב להגיד שלא אחת אתם תידרשו להיאזר בסבלנות עד להיווכחות ביעילותו של האמצעי שבחרתם. ואחרי שאמרנו זאת, ככל שתרבו באמצעים – יגבר הסיכוי ללכידתו ו/או להדברתו של המכרסם המאיים...
חשוב לדעת כי יש פתרון לכל סוג של מכרסם. אם אתם מתלבטים, תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע, אשר ישמחו לייעץ לכם, להנחות אתכם ולסייע לכם להיפטר מהצרה הצרורה שמכרסמת בהדרגה דברים חשובים, לרבות- שלא תדעו- מוצרי מזון. אסור לוותר ולהגיד שאין מה לעשות. אין סיבה להשלים עם קיומה של תופעת המכרסמים השונים, הפוגעים לא רק באיכות החיים אלא מהווים, כאמור, סכנה בריאותית.