ככל שהשנים עוברות, אנחנו צוברים עוד ועוד ביטוחים (למעט ביטוח הרכב) שהגיל והאחריות על בטחון המשפחה מחייבים אותנו לעשות. ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים וביטוחי אובדן כושר עבודה הם רק חלק מהביטוחים שחשוב שיהיו למשפחה.
האם פעם עשיתם סדר אמיתי בביטוחים שלכם? כזה שבסופו תדעו בדיוק איזה כיסויים יש לכם, באיזה חברת ביטוח ואיזה כיסויים כדאי לכם להוסיף או לבטל? היום, לעשות איתור ביטוחים זה פשוט מתמיד. וככה כדאי לכם לעשות את זה;
1 צפייה בגלריה
בטוח, ככה עושים ביטוח
בטוח, ככה עושים ביטוח
בטוח, ככה עושים ביטוח
(צילום: freepik)
מאתרים ביטוחים לבד או באמצעות אנשי מקצוע
תהליך איתור הביטוחים הראשוני אמור להיות פשוט ויכול להיעשות גם בצורה עצמאית דרך "הר הביטוח", מנוע חיפוש הביטוחים הרשמי של מדינת ישראל.
על-ידי הזנת מספר פרטים אישיים כגון מס' תעודת זהות, תאריך ההנפקה שלה ומענה על שתי שאלות זיהוי קצרות תוכלו לצפות בביטוחים הקיימים על שמכם, לדעת באיזה חברת ביטוח הם נמצאים ומה המחיר שאתם אמורים לשלם עליהם. אבל, זהו רק קצה הקרחון ובעוד שאיתור עצמאי נותן תמונה ראשונית של המצב בלבד - איתור ביטוחים מקצועי יעניק לכם את התמונה המלאה.
אנשי מקצוע בקיאים בעולם הביטוח ויודעים כיצד לאתר ביטוחים בצורה האופטימלית. אם תבחרו בלווי מקצועי, מלבד למצוא ביטוחים על שמכם לבד תקבלו דוח מסודר עם רשימת הביטוחים הקיימים לכל המשפחה, פירוט הכיסויים בהם, חברות הביטוח בהן המשפחה מבוטחת וגם את מחירי הפרמיות.
איתור ביטוחים מקצועי יכול להיעשות ללא עלות כלל או בעלות משתנה - תלוי בגורם המקצועי שתבחרו בו. הסיבה לכך שישנם גורמים מקצועיים שלא גובים כסף היא החלטה שיווקית אשר נועדה לגרום ללקוחות פוטנציאליים להכיר את השירות, להתרשם ולהחליט האם להתקשר עמם.
מאתרים, ואז מה?
בודקים. זה שיש לכם ביטוחים לא אומר שהכיסויים בהם טובים או שהמחיר שאתם משלמים עבורם אטרקטיבי.
בחירה בגורם מקצועי שיאתר עבורכם את הביטוחים נכונה גם מפני שלאחר האיתור הוא יוכל לתת לכם המלצות קונקרטיות על תיק הביטוח שלכם, להגיד לכם איזה ביטוחים כדאי לכם לבטל, איזה ביטוחים להשאיר והאם כדאי לכם להוסיף כיסויים אחרים כלשהם.
תהליך הבדיקה אורך כמה ימים ומומלץ לכל משפחה לעשות אותו אחת לשנתיים לפחות, במיוחד אם התרחשו שינויים משמעותיים כמו הפסקת עבודה, שינוי מקצוע, ילד או ילדה חדשים שהצטרפו למשפחה וכד'.
היתרונות של איתור ביטוחים ובדיקתם
1) נוחות: במקום להתרוצץ בעצמכם, לבקש מידע מכל חברות הביטוח שיש לכם בהן פוליסות ולהתחיל לבדוק איזה כיסויים יש בהן, יהיה לכם איש קשר שיעשה את כל העבודה עבורכם.
2) מקצועיות: אם אתם לא מעורים ממש בתחום הביטוח אין סיבה אמתית שתתמודדו אתו לבד. כמו שלא תנהלו תביעה מורכבת בבית משפט לבד ללא עורך דין, ככה גם בביטוח. למעט העובדה שאיתור ובדיקת הביטוחים שלכם יעשו ללא דופי, ובמידה ותבחרו בכך אותם גורם ילווה אתכם גם ברגע שבו הכי תצטרכו אותו וינהל בשבילכם את התביעות מול חברות הביטוח.
3) מחירים טובים יותר: לגופים מקצועיים יש כוח מול חברות הביטוח והפרמיות שהם יכולים להשיג מהן עבור אותם ביטוחים כמו שיש לכם - מוכות משמעותית. כך, בנוסף לאיתור ולבדיקה תזכו להנחות משמעותיות במחירי הביטוח.
בהצלחה!