שופרסל משיקה תחת המותג הפרטי סדרה חדשה לקראת עונת החורף, "ענני שוקולד" בחמישה טעמים העשויים משוקולד בשילוב תוספות: בוטנים, קורנלפקס, קוקוס ועוד. סדרת ענני שוקולד מיוצרת על ידי חברת Baronie, קונצרן בלגי שמייצר שוקולד ב- 13 מפעלים בכל העולם ובהשראת הטרנד העולמי שהולך ותופס תאוצה לייצור שוקולד גולמי עם תוספות בסגנון עבודת יד.
YOLO מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את: YOLO NUTS, סדרה המבוססת על שוקולד חלב אמיתי עם 42% מוצקי קקאו בטעמי בוטנים או אגוזי לוז ובשילוב תוספות קראנצ'יות מפנקות: נטיפים בטעם שוקולד ובוטנים מקורמלים ונטיפים בטעם שוקולד ואגוזי לוז מקורמלים.
עוד מעדן חדש על המדף, הפעם לטובת הספורטאים. תנובה מחזקת את מותג תנובה GO המיועד לצרכנים העוסקים בספורט, ומשיקה לראשונה בישראל, מעדני סויה BIO מועשרים בחלבון סויה עם 20 גרם חלבון לגביע ובטעמים: תות ומתיקות מעודנת. המוצרים הינם ללא גלוטן ומועשרים בויטמין D, B12 וסידן.
פיראוס מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק גבינת חלומי, גבינה מחלב בקר, חצי קשה עם בין 28% ל-31% אחוזי שומן. את הגבינה, שמגיעה באריזה של 200 גרם, ניתן לאכול כפי שהיא או לאחר טיגון או אפייה.
לכבוד החורף חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה אבקות מרק בשני טעמים: מרק ירקות ומרק ירקות בטעם עוף. שני הטעמים מכילים רכיבים צמחיים, טבעיים ואורגניים בלבד, ללא חומרים משמרים, שומן מוקשה, מונוסודיום גלוטומט וצבעי מאכל. האבקות נמכרות בצנצנות זכוכית הניתנות לשימוש חוזר, למשל לאחסון תבלינים וקטניות.
קבוצת זוגלובק מרחיבה את תחום הפסטרמות עם סדרת "נשנושים" החדשה והייחודית. סדרת הנשנושים מציעה מגוון תוספות שמוסיפים לכריך, אבל כשהתוספת כבר בתוך הפסטרמה אפשר לוותר על הכריך. התוספות משדרגות את החוויה במרקם ובטעם. הסדרה כוללת: סלסולי פסטרמה הודו בתוספת פסטו, סלסולי פסטרמה הודו בתוספת עשבי תיבול וסלסולי פסטרמה הודו בתוספת צ'ילי מתוק.
עבור הילדים (וגם לגדולים) יצרנית דגני הבוקר Nature’s Path מציגה סדרת דגני בוקר אורגניים ללא שאריות חומרי הדברה וללא רכיבים מהונדסים גנטית. בסדרת דגני הבוקר אפשר למצוא: אמזון פלייקס - פתיתי תירס עם ציפוי קליל של סוכר קנים, גורילה מאנץ' - כדורוני תירס פריכים, דורוני למור - כדורוני תירס פריכים בשני צבעים, בתוספת חמאת בוטנים וקקאו, צ'יטה צ'ומפס - טבעות פריכות מאורז מלא עם פטל, תות וירקות וקואלה קריספ - פצפוצי אורז מלא עם קקאו בטעם שוקולד.
על אריזות הסדרה מוצגים בעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה וזאת כדי להכיר אותם לילדים ולקרב אותנו לעולמם. אחוז מהכנסות החברה נתרם לשמירה על רווחתם של בעלי חיים אלו. בגב האריזות ובתוכן ניתן למצוא עובדות מעניינות על חיות הבר, סיפורים קצרים, איורים לצביעה ומשחקים לילדים.
חברת אסם משיקה מהדורה מיוחדת – קטשופ פיצה. קטשופ פיצה הינו קטשופ בתיבול מעודן, המעשיר ומשדרג את טעמה של הפיצה והופך את משימת הכנת הפיצה הביתית לפשוטה ומהירה יותר. אפשר גם בטוסט.
עוד מבית אסם, סדרה חדשה תחת המותג ויטמינצ'יק, ויטמינצ'יק עם 50% פחות סוכר לכל כוס משקה מוכן (ביחס למתכון הקיים), ובתוספת מתיקות של רכז פרי המונק. ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר יגיע בסדרה חדשה בטעמי פטל, ענבים ותפוח, בדומה לשלושת הטעמים המובילים של ויטמינצ'יק הקיים.