שחם מיטלר, חבר קיבוץ דליה ובן עין השופט, הודיע הבוקר (רביעי) על כוונתו להתמודד בבחירות הקרובות לראשות המועצה האזורית מגידו.
1 צפייה בגלריה
כלי לשיפור החיים. מיטלר, צילום: טל בדרק
כלי לשיפור החיים. מיטלר, צילום: טל בדרק
כלי לשיפור החיים. מיטלר, צילום: טל בדרק
מיטלר, 50, נשוי ואב לשניים, מחזיק בתואר ראשון ושני בביולוגיה מטעם אוניברסיטת חיפה. כמו כן הוא מוסמך כדירקטור ובוגר קורסי ניהול שונים.
עם הודעתו נקבע בפועל כי במועצת מגידו תהיה התמודדות על כיסא ראש המועצה, אחרי שעד עתה רק ראש המועצה המכהן איציק חולבסקי הודיע על כוונתו להמשיך לכהונה נוספת.
מיטלר כיהן כחבר מליאת המועצה במגידו במשך עשור. במסגרת זו שימש כיו"ר ועדת ביקורת וחבר העמותה לרווחת תושבי מגידו.
הוא מחזיק בניסיון ניהול קהילתי של עשר שנים כמזכיר וכמנהל קהילה בדליה, כשבין הישגיו הובלת פרויקט החלפת תאורת הרחוב בקיבוץ לתאורת לד חסכונית, הובלת פרויקט הקמת מתקן למחזור פסולת, יישום תהליך שינוי אורחות החיים, השתתפות בהובלת המאבק הראשון כנגד העברת קו 400 בלב המרחב הביוספרי של המועצה ועוד.
"החלטתי להתמודד מאחר ואני רואה את המועצה ככלי עיקרי ומרכזי לשיפור החיים שלנו, על ידי פיתוח שירותים ברמה גבוהה לתושבים וקידום האינטרסים האזוריים", הסביר מיטלר את החלטתו.
"קיבלתי פניות רבות מבעלי תפקידים ותושבים בעמדות מפתח באזור, שביטאו בפניי את הקשיים שהם חווים בקבלת מענה מהמועצה לצרכים בישובים ואת תחושת הפאסיביות שהם חשים מהמועצה.
"אני יודע שהניסיון הרב שצברתי בניהול קהילתי, חברתי ועסקי, יאפשר לי לעשות שינוי באופן ניהול המועצה ובקידום תחומים הכרחיים להעלאת איכות חיינו".