ביום רביעי הקרוב ייערך במרכז ההיי טק בקיבוץ ניר עם אירוע חשיפה של 20 סטארט אפים להשקעה בפני משקיעים פוטנציאליים.
1 צפייה בגלריה
פוטנציאל רב. ליבשטיין, צילום: איגוד התעשייה הקיבוצית
פוטנציאל רב. ליבשטיין, צילום: איגוד התעשייה הקיבוצית
פוטנציאל רב. ליבשטיין, צילום: איגוד התעשייה הקיבוצית
במפגש, המאורגן בידי חממת SouthUp, התנועה הקיבוצית באמצעות קרן המשתלה ואיגוד התעשייה הקיבוצית בשיתוף הרשות לחדשנות, יציגו יזמי היי טק את הסטרט אפים שהקימו בפני נציגי קיבוצים ומפעלים תעשייתיים המעוניינים בהשקעות חדשות.
מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, אופיר ליבשטיין, הסביר שהמפגש הוא צעד במהלך לכניסת הקיבוצים לתחום ההיי טק, בעיקר באזור הנגב המערבי. "לקיבוצים יש פוטנציאל רב של ידע והון אנושי שנווט עד כה להצלחות בתחומי התעשייה המסורתית. המפגשים שאנו עורכים נועדו להעתיק את ההצלחה גם לתחום ההיי טק", דברי ליבשטיין.
בין הסטרט אפים שישתתפו באירוע:
העלאה אוטומטית של תמונות לרשתות חברתיות ואלבומים אישיים באמצעות זיהוי פנים, מערכת להוספת כתוביות לקטעי וידיאו ושמע באופן אוטומטי, הכנה וניתוח און-ליין לפרופיל אישי של אדם והתאמתו למקומות עבודה, לימודים וקשרים אישיים, טכנולוגיה להפעלת רחפנים בחקלאות לעבודות קטיף וגיזום במטעים ועוד.
מנהל תחום החדשנות באיגוד התעשייה הקיבוצית, רפי נבו, מסר שבשנים האחרונות בוצעו השקעות חדשות של כ-20 קיבוצים ומפעלים בהיקף של למעלה מ-100 מיליון שקלים באמצעות קרן המשתלה של התנועה הקיבוצית והאיגוד. מטרת המפגש, על פי נבו, היא לייצר בין המפתחים והמשקיעים חיבורים חדשים שיהיו בסיס לצמיחה בשנים הבאות.
האירוע יערך החל משעה 16:00 במרכז ההיי טק בקיבוץ ניר-עם, הפועל במסגרת החממה הטכנולוגית SouthUp. המרכז הוקם במבנה חדר האוכל הוותיק שעבר הסבה למתחם חדשני, הכולל תשתיות טכנולוגיות מתקדמות ומקומות מפגש לסטרטאפיסטים.