בכנס שהתקיים לאחרונה בארה"ב קיבלה חברת נטפים הכרה רשמית על פעילותה ועל תרומתה לעולם, ונבחרה להיות חלק מהיכל התהילה של רשימת הארגונים ב-IGIHOF – הארגון הבינלאומי לתעשייה ירוקה.
1 צפייה בגלריה
נתי ברק מקבל את הכבוד. צילום: יח"צ
נתי ברק מקבל את הכבוד. צילום: יח"צ
נתי ברק מקבל את הכבוד. צילום: יח"צ
במשבצת של חיסכון במים, אנרגיה וביטחון תזונתי, נבחרה נטפים, אותה ייסדו בקיבוץ חצרים, על מיקודה בפיתוחים חדשניים של פתרונות השקיה בטפטוף המאפשרים לחקלאים לגדל יותר בפחות משאבים ובהשפעה פחותה על הסביבה.
מאז שהוקמה לפני למעלה מ-50 שנה, קיימות הייתה ערך עליון עבור נטפים, שהיום נמצאת בבעלות של חברה מקסיקנית שמחזיקה ברוב המניות. חצרים עדיין חלק מהבעלים.
"קיימות היא לא רק מחויבותה של נטפים, אלא גם העסק שלנו", מציין נתי ברק, ראש תחום הקיימות בחברה, "בשם כל אלה שהפכו את נטפים למובילה העולמית להשקיה בטפטוף, אני מתכבד לקבל את ההכרה על ידי הארגון הבינלאומי לתעשייה ירוקה. כניסה להיכל הינה עדות נוספת לחוזקה של נטפים ולמחויבותה לעתיד בר קיימא".
נטפים היא החברה העולמית המובילה לפתרונות השקיה חכמים לעתיד בר קיימא. עם 29 חברות בנות, 17 מפעלי ייצור ולמעלה מ-4,300 עובדים ברחבי העולם, מפתחת נטפים פתרונות חדשניים לחקלאים בכל הגדלים, החל ממגדלים קטנים ועד יצרני חקלאות גדולים, בלמעלה מ-110 מדינות. החברה נוסדה בשנת 1965, כשהיא ממציאת המהפכה של שיטת הטפטוף, ויצרה מעבר פרדיגמטי להשקיה חקלאית מצומצמת.
הארגון הבינלאומי לתעשייה ירוקה נוסד בשנת 2008, ונוהג לבחור את אותם ארגונים חלוצים, חדשניים, בעלי חזון, שתרמו תרומה משמעותית לתעשייה הירוקה לקראת עתיד סביבתי בר קיימא.