לראשונה מזה שנים, יחלקו השנה משקי הקיבוצים לבעלי המניות - 270 קיבוצים ומושבים שיתופיים - דיבידנד בגובה של כ-20 מיליון שקלים. בין החברות הפעילות במשקי הקיבוצים נמצאת גם משקארד.
1 צפייה בגלריה
מייצרים ערך מוסף ללקוחות. קמפיין משקארד
מייצרים ערך מוסף ללקוחות. קמפיין משקארד
מייצרים ערך מוסף ללקוחות. קמפיין משקארד
מדובר במועדון הצרכנות של הקיבוצים והמושבים, שיהפוך להיות הראשון שיחלק את רווחיו עם הלקוחות שלו שהם גם בעליו. בסך הכל יחלק משקארד כ-2.5 מיליון שקלים לחברים, על פי מפתח של מספר הכרטיסים בכל קיבוץ והשימוש בהם מתוך הפוטנציאל הקיים.
"הייחוד שלנו הוא שאנחנו מייצרים ערך מוסף ללקוחות", הסביר ניר ברקאי, מנכ"ל הסחר במשקי הקיבוצים. "אנחנו גם מציעים להם עסקאות משתלמות ביותר, בתחומים שהכי מעניינים אותם, וגם חולקים איתם את ההצלחה שלנו. זה ההבדל הגדול בין החזון העסקי של משקי הקיבוצים לתאגידים שאכפת להם רק משורת הרווח של עצמם".
מועדון משקארד הוקם בשיתוף חברת ישראכרט לפני קצת יותר משנתיים, וכיום יש בו כ-50 אלף חברים מקיבוצים, מושבים ועובדי התעשייה הקיבוצית. המועדון נחשב לאחד הגדולים בשוק ומציע הטבות ומבצעים במגוון גדול של קטגוריות.
קבוצת משקי הקיבוצים היא התאגיד הגדול ביותר בתנועה הקיבוצית, המאגד פעילות עסקית של מאות קיבוצים. לקבוצה חברות הפעילות בתחומי האנרגיה, התיירות, הנדל"ן, הלוגיסטיקה, הרכב, הצרכנות ועוד. בעלי המניות של הקבוצה הם הקיבוצים.