בחנוכה הקרוב יתקבצו כל כוכבי הרשת הגדולים, ביניהם, מיכאל ספיר, בן זיני וטיילור מלכוב, צוות חיים בחארטא, בן קיסר, יובליה, ליגל רז, מיכל מצוב, נבו אבוטבול, שקד דוד ואחרים, על הבמה במופע NEXT FEST המהפכה, ויתנו אלטרנטיבה חדשנית ומקורית למופעי הפסטיבל, שכבר לא ממש פונים לבני הנוער.
המופע, בבימויו של הקומיקאי עמי אדינג'ר, משלב מסכים, מוזיקה, מערכונים מוכרים וגם חדשים שנכתבו במיוחד, אתגרים לייב על הבמה וחוויה בשיתוף עם הקהל.
1 צפייה בגלריה
תמונות מחדר החזרות, רגע לפני שיעלו על הבמה בחנוכה
תמונות מחדר החזרות, רגע לפני שיעלו על הבמה בחנוכה
תמונות מחדר החזרות, רגע לפני שיעלו על הבמה בחנוכה
"המעבר לבמה הוא מאוד מרגש" אומר מיכאל ספיר שמתחזק ערוץ יוטיוב עם קרוב לרבע מיליון עוקבים "זו הזדמנות להוכיח שאנחנו לא רק כוכבי רשת, אלא גם אנשים בעלי כישרון ויכולת להופיע על הבמה".
יש חששות?
"כן ברור, צריך להוכיח את עצמך כי כל העיניים עלינו , זה המבחן האמיתי שלנו ואנחנו צריכים לתת מעצמנו 100 אחוז ויותר כדי לתת שואו שהקהל יהנה ממנו ובו זמנית להביא את עצמנו למסך, אנחנו לא בהצגה או משחקים איזה דמות, אלה אנחנו על הבמה. ברשת אתה יכול לעשות מה שבא לך, לערוך לחתוך לתקן שגיאות לתקן דברים שלא בא לך שייראו, בבמה זה נטו אתה, בלי הזדמנות לתקן או לשנות משהו שלא אהבת".
ליגל רז, המוכרת בשם QueenLigi, מתרגשת מהרגע בו היא תעלה על הבמה מול הצופים בלייב "המעבר בין הרשת לקהל הוא קשה, כי ביוטיוב אני יכולה לעשות כמה טייקים עד שזה יוצא מושלם. ובבמה אתה חייב להצליח ולעשות את זה טוב כי זה עכשיו או לעולם לא. על הבמה אין מי שיתקן אותי. כמו למשל, אפצ’י - ביוטיוב לא רואים שעשיתי אפצ’י ועל במה אצטרך להתאפק. אני לא חושבת שהאחד טוב מהאחר, אבל לכל אחד יש את חוקי המשחק שלו ואלו שני עולמות שונים לגמרי".
לבן קיסר, בנו של הגיטריסט יהודה קיסר ומי שמחזיק את אחד מערוצי היוטיוב הנפצים ביותר המעבר לבמה מרגיש טבעי "בגלל אבא שלי גדלתי בעולם המופעים ועליתי על המון במות קטנות וגדולות. בכלל כל עניין הקהל לא הרתיע אותי מעולם, ובפרט כאן שכל מי שיושב מולי הם אנשים שמעריכים אותי והגיעו כדי לראות אותי."
מה החשש הכי גדול שלך?
"תמיד יש חששות לעשות ״פאדיחה״ על הבמה. אבל החשש הגדול יותר הוא - שמישהו ישכח לצלם את הפאדיחה הזאת! אין פרסום שלילי!"
ומה שונה?
שלב העריכה, לגמרי. אם בסרטון אני מגמגם או לא מצליח להצחיק מספיק, אני עוצר וחושב ומוציא את זה יותר טוב. על הבמה אין עריכה - יש לי רק הזדמנות אחת".