כוכב נולד (ארה"ב, 2018)
כאשר הזמר המפורסם ג'קסון מיין, נקלע להופעה קטנה, בבר אפלולי, הוא צופה באלי, זמרת אנונימית, ביישנית וחסרת ביטחון. בעוד ג'קסון מנסה לשכנע את אלי לקפוץ למים העמוקים של עולם המוסיקה, הוא נשבה בקסמיה והשניים מתאהבים. מיין האלכוהוליסט, לוקח את אלי תחת חסותו ובעוד הקריירה של אלי נוסקת, מיין מתמודד עם אלכוהליזם, קשיים בקריירה ומשבר עמוק בחייו המשפיע על אהבת השניים.
במאי: ברדלי קופר. שחקנים: ברדלי קופר, ליידי גאגא, דייב שאפל, סאם אליוט.
ונום (ארה"ב, 2018)
במשך שנים ניסה אדי ברוק בתור עיתונאי להפיל את המדען הנודע לשמצה קרלטון דרייק – אובססיה שהרסה את הקריירה של אדי ואת מערכת היחסים שלו עם חברתו אן. כשוונום, אחד מניסוייו של דרייק מתמזג עם גופו של אדי, הוא זוכה לפתע בכוחות על אדירים, וההזדמנות לעשות מה שהוא רוצה. מעוות, אפל, בלתי צפוי ומלא זעם, ונום מקשה על אדי לשלוט ביכולות המסוכנות החדשות שלו. בזמן שוונום ואדי זקוקים זה לזה כדי להשיג את מה שהם רוצים, הם הופכים קשורים יותר ויותר אחד לשני.
במאי: רובן פליישר. שחקנים: טום הארדי, מישל וויליאמס, ריז אחמד, וודי הרלסון.
אוויר קדוש (ישראל, 2018)
אדם, בחור ערבי-נוצרי משכיל ופנטזיונר מנצרת, חולם להיות איש עסקים מצליח. בעודו מובטל, לאחר שהתפטר מעבודתו כרואה חשבון, הוא פוגש את רוברטו, כומר איטלקי שמדריך צליינים. כדי לפרנס את משפחתו צץ בראשו של אדם רעיון לסטארט-אפ: מכירת אוויר קדוש בבקבוקים, היישר מפסגות העיר, לתיירים אדוקים שמגיעים אליה לביקור. כשהאפיפיור מגיע ומביא איתו מיליוני צליינים, אדם עומד להתעשר, אבל אז דבר בלתי צפוי קורה.
במאי: שאדי סרור. שחקנים: שאדי סרור, לטיסיה איידו, יוסף אבו ורדה, שמוליק קלדרון, טארק קופטי.