מת או חובה (ארה"ב, 2018)
נסיעת חברים למקסיקו מסתבכת, כשמשחק תמים של אמת או חובה הופך קטלני. ככל שהמשחק מתקדם, גם לאחר החופשה, המשימות משתכללות והשחקנים נענשים על אי אמירת אמת או סירוב להעז ולהתחייב למשימת החובה.
בימוי: ג'ף וודלו. שחקנים: לוסי הייל, טיילר פוסי.
בית המזימות (בריטניה, 2017)
אריסטיד לאונידס, איל הון עשיר וחסר רחמים, מורעל במיטתו. כבר מההתחלה ברור – הרוצח נמצא עדיין בבית. הבלש הייוורד מוזמן לפתור את הפשע. ככל שהחקירה מעמיקה עליו לעמוד בפני העובדה שנכדתו היפה של אריסטד, המאהבת שלו לשעבר, היא בין החשודים ברצח.
כל אחד מבני הבית הוא חשוד, והייוורד חייב לשמור על ראש צלול כדי להמשיך לחקור ולהגיע לאמת לפני שעוד רצח יתרחש בבית המזימות.
בימוי: ז'יל פאקה ברנר. שחקנים: כריסטינה הנדריקס, גיליאן אנדרסון, גלן קלוז, טרנס סטאמפ.
מעשה פלאים (ארה"ב, 2017)
בן ורוז אמנם חיים בעולמות שונים מאוד, אבל הם חולקים חלום אחד משותף – שחייהם יראו אחרת. בן משתוקק להכיר את אביו, אותו מעולם לא פגש, ורוז מבלה את ימיה במעקב אחרי כוכבת קולנוע זוהרת ומסתורית.
כשבן מוצא רמז על זהות אביו בביתו, ורוז נתקלת בכותרת מלהיבה בעיתון, ייצאו שני הילדים למסע חיפוש מסתורי ופלאי, שישנה את חייהם.
בימוי: טוד היינס. שחקנים: אוקס פגלי, ג׳וליאן מור, מילי סימונדס, מישל וויליאמס.
המקום (איטליה, 2018)
זר מסתורי יושב יום ולילה בשולחן אחורי בבית הקפה ״המקום״. רבים מצטרפים אליו ושוטחים בפניו את משאלותיהם, גם הקשות ביותר להשגה. הזר המסתורי מוכן להגשים את משאלותיהם הכמוסות, אך בתמורה יהיה עליהם לבצע משימות שהוא מטיל עליהם. כמה רחוק הם יהיו מוכנים ללכת כדי להשיג את מה שהם רוצים?
בימוי: פאולו ג'נובזה. שחקנים: ולריו מסטאנדריאה, מארקו ג'אליני, אלבה רורוואכר, ויטוריה פוצי'ני, רוקו פפלאו, סילביו מוצ'ינו.