הפסטיבל האלקטרוני DGTL שמקורו בהולנד יגיע לארץ לראשונה ביום חמישי, ה-5.10, בפארק הירקון. בשונה מאירועים שמכילים הד ליינר אחד בלבד DGTL שמתקיים מדי שנה באמסטרדם, סאן פאולו וברצלונה הוא אירוע חדשני שמקדש טכנולוגיה ומציג שורה של השמות הגדולים בעולם לצד התגליות הטריות ביותר.
עשרות די.ג'ייז ואמנים מובילים מהארץ והעולם יקיימו מפגש פסגה שהוא חוויה רב חושית של אמנות, מוזיקה, תאורה ותפאורה בסטנדרטים בלתי מתפשרים בכל חלקי ההפקה: דוכני מזון מושקעים, ארט מטורף וסאונד מוקפד.
הפסטיבל יציג שלוש במות עם תוכן מוזיקלי משובח בכל רגע נתון, את אחת הבמות יאצור הצמד הישראלי המצליח רד אקסס שכיכב על פסגות הפסטיבלים הגדולים בעולם וביקש לייבא את החוויה לישראל.
מעבר להיותו פסטיבל מוזיקה חדשני, DGTL, שחרט על דגלו את נושאי השמירה על הסביבה והקיימות נחשב לפסטיבל הכי ירוק באירופה. לדוגמא: לפסטיבל יש תכנית מהפכנית לחסכון בחשמל שמצמצמת את צריכת החשמל ב 50% יחסית לאירועים אחרים באותו סדר גודל. הפסטיבל דוגל באוכל צמחוני בלבד, מציג יריד אמנות וחדשנות ופיתח תוכנית ייחודית למחזור חומרים.
על הבמה: מסאו פלקס, מרסל דטמן, ג׳ון טלאבוט, סת׳ טרוקסלר, רומן פלוגל, הנריק שוורץ, רודהדרד אקסס, ג׳ניפר קרדיני, אבאלון אמרסון, יאנג מארקו, יותם אבני, אוטרקי, ג׳וב ג׳ובסה, VRIL, ג׳ניה טרסול, שון דורון, נדובה ואוריה קלפטר.
חמישי, 5.10, החל מהשעה 14:00, פארק הירקון - גני יהושע, תל אביב. לכרטיסים: https://www.eventer.co.il/dgtl.