לגו פארק
בקיץ הקרוב אירוע LEGO PARK חוזר עם מיטב האטרקציות ומתקנים ייחודיים. במתחם משחקי מציאות מדומה יוקרנו סרטים וירטואלי ריאליטי מקוריים עם משחקי אינטראקטי.
במתחםה ג'מבורי לפעוטות וקטנטנים יחכו להם בריכת כדורים, קרוסלה מסתובבת ומזרנים, נדנדות, משחקים אינטראקטיביים לכלל גילאי הקטנטנים. קרוסלת סוסים וקרוסלת מטוסים יככבו במתחם הלונה פארק, שתכלול גם רכב חשמלית.
2 צפייה בגלריה
לגו פארק. יח"צ
לגו פארק. יח"צ
לגו פארק. יח"צ
כמו כן, במקום מתחם PlayStation 4 עם משחקי הוידיאו של LEGO הפופולאריים, מבוך לייזר של "יער נינג'גו" עם רובי לייזר חדשניים שהגיעו במיוחד מארה"ב, שדרת משחקי LEGO אינטראקטיביים, דמויות LEGO של באטמן, נינג'אגו ואבירי נקסו ויסתובבו בין המבקרים ויצטלמו איתם למזכרת בלתי נשכחת.
במתחם הקולנוע יוקרנו סרטים שונים ב-7 מימדים של עשן, תאורה, כיסאות זזים, רוח, סאונד וכו' וכמובן מתחמי בנייה והרכבה של LEGO.
27.7-31.8 - היכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס. שעות פתיחה: א-ה: 9:00-20:00, שישי: 9:00-15:30, שבת: 9:00 -20:00. פרטים נוספים באתר: www.ilanittoys.co.il//legopark
הדרדסים
תוכנית הטלוויזיה המיתולוגית "הדרדסים", הופכת לחוויה מוחשית עם מגוון אטרקציות מעולמם האהוב של הדרדסים ועם המחזמר המקורי שיגיע הישר מחו"ל.
2 צפייה בגלריה
תערוכת הדרדסים. צילום: Theatrical DMCC IMPS SA
תערוכת הדרדסים. צילום: Theatrical DMCC IMPS SA
תערוכת הדרדסים. צילום: Theatrical DMCC IMPS SA
התערוכה, המשתרעת על פני 2,000 מטר מרובע, תציג את עולמם הקסום של הדרדסים, במתחמים חווייתיים גדולים: בפארק הדרדסים יפגשו הילדים את דרדסבא, דרדסית ושאר חבריהם...גם גרגמל יהיה.
הפארק מכיל עשרות דרדסים שונים בגודל 90 ס"מ, בתי פטריות בגובה 4 מ', חיפושיות ענק, עצים ועוד. בבית הענק של הדרדסים יוצבו חפצי בית עצומים, שיספקו את התחושה של הדרדסים הקטנטנים. ניתן יהיה להסתובב במתחם הענק, לשבת על הסמרטפון האסטרונומי, לטפס על הכיסאות העצומים ואולי גם להגיע לשולחן האוכל.
במוזיאון הדרדסים הבינלאומי אפשר יהיה ללמוד הכל על הדרדסים באמצעות הדמית חדר העבודה של ממציא הדרדסים. אוסף דרדסים נדיר המכיל כ-500 פריטים, סקיצות וציורים ראשונים של הדרדסים, התפתחותם לאורך השנים, עובדות מפתיעות ואפילו איך נשמעים הדרדסים בפרסית, טורקית וגרמנית.
גם המחזמר 'הדרדסים' המקורי מחו"ל מתורגם לעברית עם שחקנים בתחפושות מרהיבות, בליווי תפאורה אותנטית ומוזיקה מקפיצה יחכה לבאי התערוכה.
19.7-31.8 - ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב. שעות פתיחה: א'-ה' ויום שבת: 9:00-18:30, שישי: 9:00-15:00. כרטיסים: 9066*.
גן המפלצות
יוסי אבולעפיה יצר עשרות מפלצות ססגוניות ומרהיבות, אליהם התאים הסופר, אפרים סידון, טקסטים וגיבש לכל אחת מהמפלצות מופע מיוחד של שירה וסיפור והפתעות.
צוות גדול של שחקנים, זמרים, פסלים, מלחינים, נגנים, ציירים, מעצבים וטכנאים השתתף ביצירת פסלי הענק של המפלצות ובהכנת ההקלטות ופס-הקול העשיר והסוחף המלווה אותן. לכל מפלצת שם, אופי, תפקיד ותכונות משלה: הן עוסקות בפחדים, בכעסים, באהבות, בצחוקים ובשמחות גם יחד, תוך כדי קריצה שובבית.
עוד בתערוכה, מתחם פעילות מיוחד לילדים הכולל ארגז חול ענק לבניית מפלצות עם מדריכי פיסול בחול, מתחם לצביעת מפלצות, פעלתון, קיר סלפי מפלצות, כסא מלך המפלצות ועוד.
יולי- אוגוסט 2017, גן מוז"א-מוזיאון ארץ-ישראל, תל אביב. שעות פתיחה: 18:30-23:00. לפרטים נוספים היכנסו לאתר התערוכה - www.monstergarden.co.il
ממלכת הדינוזאורים
היישר מדרום אמריקה, מגיעה לנמל תל אביב תערוכת דינוזאורים בגודל אמיתי. התערוכה משתרעת על פני 2,500 מטר מרובע הכוללים מסלול הליכה וצפייה בדינוזאורים בגודל אמיתי ברחבי הג'ונגל, ואזור אינטראקטיבי לכל המשפחה בו יתאפשר לרכב על גורי דינוזאורים, לטפס על חבלים, להצטלם עם דינוזאורים, לצייר, לצבוע ולשחק ב"להיות ארכיאולוגים" תוך חפירה וחיפוש העתקי מאובנים.
2-31.8, האנגר 1:1, נמל תל אביב. שעות פתיחה: א'-ה': 09:00-21:00, ו': 09:00-17:00, התערוכה סגורה בימי שבת. לפרטים נוספים: http://dinos.co.il.
פיטר פן בגן הטרופי
בקיץ הקרוב יהפוך סיפורו המפורסם של פיטר פן הילד הנצחי לחוויה אמתית. בכניסה ל"ארץ לעולם לא" יקבלו המבקרים מפה של הארץ ובה כל המקומות המופלאים שבהם ניתן יהיה לבקר: כפר האינדיאנים של טייגר לילי שם ילמדו ריקודי שבט, לירות בחץ וקשת ולגלות פרטים חשובים מחיי האינדיאנים, מפרץ בתולות הים שם יפגשו בתולת ים אמתית, חברת-אמת של פיטר פן, ויאזינו לשירתן המיוחדת.
סלע הגולגולת שם יכנסו למסלול אימוני שודדי הים גדוש במשימות פרועות, כיתת הפיות של טינקרבל שם כל ילד/ה יקבל בהשאלה זוג כנפיים, זר ושרביט וישתתף בשיעור על חיות הקסם והבעת משאלות וילמד כיצד מתחמקים משודדי הים, מחנה הילדים האבודים שם אסורה הכניסה למבוגרים- עולם הרפתקאות רק לילדים.
ספינת פיראטים אמתית, הג'ולי-רוג'ר של קפטן הוק, שתענוג במפרץ הקניבלים. שם יתקיים 6 פעמים ביום מתרחש מופע סצנות מהסיפור על הספינה בהשתתפות פיטר פן, קפטן הוק, טייגר ליילי, פיטר פן ודמויות נוספות. בנוסף יוצב במקום מתחם ג'ימבורי ענק לילדים.
1.7-31.8, פארק הירקון גני יהושוע תל אביב. שעות פתיחה: א-ה 9:00-22:00. לרכישת כרטיסים: 9066*