בדרך מיוחדת, מוזיקלית-רועשת, בחרו משפחתו וחבריו של לוחם ההנדסה הקרבית, סמ"ר גיא בוילנד ז"ל מקיבוץ גנוסר, להנציח את זכרו.
כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
גיא נהרג ב-26 ביולי אשתקד, במבצע "צוק איתן", וב-16 ביולי השנה יתקיים לזכרו קונצרט רוק, תחת הכותרת: "מחזירים את הרעש". גיוס הכספים, המפיקים והמארגנים, האמנים וההרכבים המופיעים, נעשה בעיקר באמצעות עמוד בפייסבוק.
הקונצרט יתקיים על שפת הכנרת, במתחם האירועים של מלון "נוף גנוסר" (תרומת המלון), והחבר'ה בטוחים שאין דרך יפה והולמת מזו להנציח את זכרו של גיא - שהיה מוזיקאי וחובב רוק כבד.
באתר שפתחו לטובת הקונצרט המתוכנן, כותבים החברים: "המשפחה והחברים מנציחים את זכרו בהפקת ענק - ערב שכולו הופעות רוק, בירה ושמחה, ערב שכולו גיא", ובהמשך: "גיא אהב מוזיקה. גיא היה ג'ינג'י ארוך שיער, שאי-אפשר היה לפספס. היה הגיטריסט בלהקת רוק כבד (Silent Sil). גיא היה חייל בחיל ההנדסה, שלחם ונפל. גיא היה מוזיקאי, גיא אהב את החיים".
שירי פז, חברת גנוסר, ממארגני הקונצרט: "אנחנו צריכים לגייס עוד כסף, כי ההפקה תהיה יקרה מאוד אף על פי שרובה נעשית בהתנדבות - ואנחנו באפס תקציב. מתקבלות פניות רבות מאנשים פרטיים ומלהקות צעירות, אך כיוון שאנחנו רוצים בקונצרט להקות מוכרות, אנחנו שוקלים לקיים 'מיני אירועים' לגיוס כספים".
עד כה הבטיחו הופעתם - בהתנדבות, כאמור - ה"ג'ירפות", "מרסדס בנד", וסלוצקי ודומינגז, שינחו. חברת "צליל העמק" תתרום את אמצעי ההגברה והתאורה, "מונדו במות צפון" יתרמו במות, את עמוד הפייסבוק הקימו ומנהלים "spinframe", ומגמת הסאונד של מכללת כינרת מתכננת גם היא לשתף פעולה.
משפחתו של גיא שותפה מלאה ונלהבת ליוזמה, ואחותו נמנית עם הצוות המארגן. להקת Silent Sil, שבה ניגן גיא, תבצע בקונצרט שיר שחיברה במיוחד לכבודו.