את "הגלריה החקלאית", תחרות צילומי חקלאות, טבע ונוף של ישראל, מקיימת - זו השנה ה-11 - "קנט", הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, וכבכל שנה נטלו בה חלק מאות צלמים. את עשרים התמונות שעלו לשלב הגמר ניתן כעת לדרג באתר התחרות.
כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
ואלה הצלמים הקיבוצניקים שתמונותיהם עלו לשלב הגמר: דגן צלניק (חמדיה), לילו לביא (משמר-העמק), יובל מורן (גשר), עודד כהן (הזורע), ליאור גינזבורג (שדה-אליהו), ג'יל פיטוסי (ברעם), דובי קלעי (משאבי-שדה), שלומי גרבר (כפר-מנחם), עמוס גל (אשדות-יעקב איחוד) ונמרוד להב (אפיקים).
התחרות השנה התקיימה בסימן "רגעים של חקלאים", ומרבית התמונות שנבחרו היו אלה שהציגו בצורה הטובה והיפה ביותר רגעים ייחודיים מחיי היומיום של החקלאים ומעבודתם. ההכרזה על התמונות שיזכו בשלושת המקומות הראשונים תתקיים במהלך כנס הלקוחות השנתי של קנט, ב-25.3.
תחרות "הגלריה החקלאית" של קנט נוסדה לפני 11 שנים כחלק מפועלה של קנט להעלות את קרנה של החקלאות הישראלית, והיתה פתוחה בשנים הראשונות לחקלאים בלבד, כדי שיצלמו את חיי היומיום שלהם. בשנים האחרונות נפתחה התחרות לכלל הציבור, וכיום הפכה למסורת שסוחפת אחריה מאות צלמים, מקצועיים וחובבים, המתעדים את החקלאות הישראלית על כלל גווניה ועונותיה.
בנוסף, לרגל סיכום עשור לפועלה של הגלריה החקלאית - יוכלו המצביעים להכריע איזו מהתמונות תהיה "תמונת העשור". למצביעים תתאפשר בחירה מבין כל התמונות הזוכות בעשור האחרון בתחרויות הגלריה החקלאית. התמונות יועמדו להצבעה, ורק אחת מהן תוכתר בתואר "אלוף האלופים" של הגלריה החקלאית.
הציבור מוזמן להיכנס לדף הפייסבוק של קנט או לאתר קנט, ולדרג את התמונות האהובות עליו מבין עשרים התמונות שעלו לשלב הגמר. ההצבעה תתאפשר עד לתאריך 12.3.
שלוש התמונות שיעלו למקומות הראשונים יזכו את צלמיהן בפרסים יקרי ערך: הצילום שיגיע למקום הראשון יזכה את הצלם באופניים חשמליים, המקום השני יזכה ב"אייפון 6", והמקום השלישי - בטאבלט "סמסונג גלקסי".
את כל התמונות המועמדות ניתן לראות ולדרג באתר קנט: gallery.kanat.co.il