המתים של יפו (ישראל, 2019)

שלושה ילדים מגיעים לביתם של ריטה וג'ורג' הגרים ביפו. הילדים הוברחו מביתם בכפר נידח בגדה המערבית. אמם מתה ועל אביהם נגזר מאסר עולם. ג'ורג' מבוהל, הוא חושש שהסתרת שב"חים תהרוס את חייו. באותה עת, ג'רי, במאי בריטי, מצלם ביפו סרט שעלילתו מתרחשת בתקופת המנדט הבריטי בפלשתינה. זהו סיפורם של הוריו ששירתו ביפו בצבא הבריטי. שני האירועים קוטעים את חייהם של ג'ורג' וריטה, ומשנים את חייהם בסערה.
בימוי: רם לוי. שחקנים: יוסף אבו ורדה, רובא בלאל עספו, סלים דאו, ג'וני פיליפס, מאיה פלם.


גרטל & הנזל (ארה"ב, 2020)

לפני זמן רב, בארץ מקוללת, נערה צעירה ואחיה הקטן נאלצים לעזוב את בית משפחתם על מנת למצוא מזון ותעסוקה. על אף עזרתו של צייד אצילי, הם מאבדים את דרכם עמוק בתוך היער האפל. כאשר הם נתקלים בבקתה מכושפת אשר גרה בה לכאורה אישה זקנה וחביבה, גרטל והנזל בטוחים שהם מצאו מקלט. אך הסעודות העשירות שמציעה להם האישה בזמן שהארץ שרויה בעיצומו של רעב גדול והרחשים המוזרים בקירות הבית מרמזים שלא הכול כפי שהוא נראה.
בימוי: אוסגוד פרקינס. שחקנים: סופיה ליליס, אליס קריג, ג'סיקה דה גאו, צ'ארלס באבאלובה, לוריס הריסון, סמואל ליקי.


הארייט: הדרך לחופש (ארה"ב, 2019)

הארייט, אישה אפריקנית-אמריקנית ובת למשפחת עבדים, ברחה בכוחות עצמה מעבדות בשנות ה- 50 של המאה ה- 19, ובלית ברירה ותחושת שליחות חזרה לעשרות מסעות מסוכנים כדי לשחרר את חברי קהילתה ובני משפחתה שנשארו מאחור.
בימוי: קאסי למונס. שחקנים: סינתיה אריבו, קלארק פיטרס, ניק בסטה.


עלובי החיים (צרפת, 2019)

סטפן מצטרף ליחידה מיוחדת במשטרת פריז ומצוות לצמד שוטרים המוצב במונפרמיי – אחד האזורים הרגישים והמסוכנים ביותר בפרברי העיר. במהרה הוא מתוודע לשגרה הבוערת של השכונה, לשיטות "יוצאות הדופן" של שותפיו החדשים להתמודדות עם פושעים, לקבוצות השונות בשכונה וליריבויות ביניהן. כשהשלושה יוצאים לבצע מעצר שיוצא מכלל שליטה, הם מוצאים את עצמם בעיצומו של מאבק כולל בין כוחות המשטרה לאזרחים הזועמים.
בימוי: לאדג' ליי. שחקנים: דמיאן בונא, אלכסיס מננטי, דג'בריל זונגה.


הפרידה (ארה"ב, סין, 2019)

על מנת לאחד את המשפחה המורחבת שהתפזרה ביפן ובארה"ב, משפחתה של בילי מפיקה חתונה פיקטיבית של אחד הנכדים בסין. כל המשפחה בסוד העניינים – למעט הסבתא, ממנה הם מסתירים אבחנה עגומה של רופא המשפחה. הוריה של בילי מנסים להניא אותה מלהצטרף לחגיגות מחשש שהנכדה האמוציונלית תחשוף את התכנית – אבל זה לא ממש עוזר להם.
בימוי: לולו וואנג. שחקנים: אווקוואפינה, טזי מא, דיאנה לין.


מרדף קטלני (ארה"ב, קנדה, 2019)

20 מיליון דולר מועברים במכונית משוריינת למקום נידח. הכנופיה מחליפה מכוניות, ואז המקום מרוסס באש מכל הכיוונים. הכסף נעלם. רק איש אחד יודע איפה הכסף. המוח מאחורי השוד, מקדונלד, אבל הוא נפצע בראשו. שבע שנים לאחר מכן, מקדונלד נמצא במוסד לחולי נפש. זיכרונו נמחק. למקום מגיע אסיר בשם לוקאס. התכנית שלו – לשחזר את הזיכרון של מקדונלד ולמצוא את הכסף. בצד השני של החוק נמצא איש אחד שמעולם לא ויתר על תעלומת מיליוני הדולרים, חוקר המשטרה סייקס. הוא חייב לפצח את הפרשה הבלתי פתורה למרות שכוחות ה- FBI שהופקדו על הפרשה נמצאים תמיד צעד אחד לפניו ומנסים להכשיל את צעדיו.
בימוי: בריאן א. מילר. שחקנים: סילבסטר סטאלון, מת׳יו מודין.


אהבה עמוקה (גרמניה, צרפת, 2017)

ג'יימס מור הוא מהנדס סקוטי שנחטף על ידי ארגון ג'יהאד במהלך ביקור בסומליה. אלפי קילומטרים ממנו נמצאת דניאל פלינדרס, צוללנית שמתכוננת לקראת צלילה במים הקפואים של גרינלנד. ברגעי הבדידות שלהם הם שניהם נזכרים במפגש הראשון שהתרחש לפני שנה בתקופת חג המולד - הרגע שבו הם התאהבו ממבט ראשון.
בימוי: וים ונדרס. שחקנים: ג'יימס מקאבוי, אליסיה ויקנדר.