השנה יותר מתמיד אנחנו צריכים אוויר לנשימה, מרחבים פתוחים, פסגות צוננות ומצולות עמוקים. זוהי הזדמנות לפתוח את הראש ואת העיניים ולצאת למסע מבלי לעזוב את הכורסא. פסטיבל קולנוע גליל לסרטי הרפתקה קורה השנה בפעם הרביעית במהדורת און ליין, החל מה-21.10 ועד ה-31.10. עשרה ימים שבהם תוכלו לצפות בסרטים ולפגוש את הסיפורים, הנופים ואנשי השטח.
31 יוצרי קולנוע מ-20 מדינות יציגו סרטים העוסקים בקשר בין האדם לטבע, מסעות ייחודיים, אקטיביזם סביבתי, סיפורים מקצה גבול היכולת האנושית ושלל תיעודים מסמרי שיער ומעוררי השראה.
את הפסטיבל יפתח הסרט THIS MOUNTAIN LIFE העוקב אחר אם ובתה שיצאו לטרק בן 6 חודשים באוהל בהרי החורף המושלגים בקנדה. הסרט AVATARA מתחקה אחר פולחן האלה (שאקטי) בעמק חקלאי נידח בלב הרי ההימאליה. ב- Between wind and water תוכלו להיכנס לתוך ראשו של קופץ BASE וב- 72 Hour תוכלו להצטרף לצוות חילוץ הרים ולראות את התהליך המורכב של איתור מטייל נעדר בהרי הקרפטים בחורף.


כל סרטי הפסטיבל יהיו זמינים לצפייה בזמנכם החופשי. ניתן לבחור כרטיס למשבצת אחת בודדת או להרכיב כרטיסיה של מספר משבצות בטווח מחירים של 25-120 שקלים. במהלך הפסטיבל יתקיימו שיחות זום עם יוצרי ומשתתפי הסרטים אליהם ניתן להירשם מראש. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.