רוי בוי, יובל המבולבל, ציפי שביט, מיכל הקטנה, קופיקו, נעמה סופר על, טל מוסרי, מיכל ינאי, חני נחמיאס, שי ורועי, אסף אשתר, תותי, יעלי בממלכת השירים, נתי באתי הופעתי, מיטל ונעלי הפלא, גילי בא לבקר, גי'ני הקוסם - בעקבות משבר הקורונה חברו יחד כל אומני וכוכבי הילדים למען ילדי ישראל, והקימו אתר ואפליקציה אינטרנטית עם תכנים מוכרים לצד תכנים מקוריים שיעלו בערוץ יחד TV.
3 צפייה בגלריה
כוכבי הילדים ביחד TV
כוכבי הילדים ביחד TV
כוכבי הילדים יחד TV
(יח"צ)

3 צפייה בגלריה
רוי בוי נלחם בקורונה
רוי בוי נלחם בקורונה
רוי בוי נלחם בקורונה
(צילום מסך מתוך יחד TV)
ערוץ יחד TV מאפשר גישה לתכנים של האומנים ומנגיש אותם במספר פלטפורמות – גם סדרות ותוכניות מוכרות וגם שידורים חיים שבמהלכם יוכלו הילדים לפגוש את הכוכבים ולדבר איתם. באופן זה תושג מטרתו הראשונית של הערוץ - להרגיע ולבדר את הילדים והכל בגובה העיניים. כמובן שכל התכנים מפוקחים כך שהילדים צופים רק בתוכן מותאם לגילם. בנוסף, הערוץ מהווה פלטפורמה לאומנים בתקופה מורכבת זאת של חוסר וודאות בתחום הבמה, אשר ספג מכה קשה בעקבות משבר הקורונה. המיזם הוקם על ידי רועי עוז המוכר לילדים ככוכב הילדים ״רוי בוי" שחבר לחברת "לוטם טכנולוגיות" בבעלותו של דן ברכוביץ, עוד שותפים למיזם הם החברה למתנ"סים בישראל. עוד שותפים למיזם הם "רמי לוי שיווק השיקמה" וחברת גו'נסונס בייבי.
3 צפייה בגלריה
שעת סיפור עם ציפי שביט
שעת סיפור עם ציפי שביט
שעת סיפור עם ציפי שביט
(צילום מסך מתוך יחד TV)
בין שלל התכנים שתוכלו למצוא באפליקציה ובאתר האינטרנט: שעת סיפור לילדים עם ציפי שביט, חדשות מונגשות לילדים לרבות תיווך ההנחיות של משרד הבריאות לילדים ונוער – בהנחייתם של רוי בוי, טל מוסרי, שי ורועי, תוכנית אירוח בהנחייתו של טל מוסרי, אבי דור ואהרון פררה חוזרים לסיפורים ולשירים מהתוכנית המיתולוגית "הופה היי" ועוד תכנים מוכרים וזמינים לצפייה בחינם.
להורדת האפליקצייה חפשו: יחד TV, או באתר.