ג'ודי - מעבר לקשת (אנגליה, 2019)

רדופה על ידי זכרונות ילדותה כדורותי מ"הקוסם מארץ עוץ" ונעוריה שאבדו בהוליווד, מגיעה ג'ודי גארלנד להופיע בלונדון. קולה אמנם נסדק אך נוכחותה הדרמטית מורגשת יותר מאי פעם. ג׳ודי נקרעת בין רצונה להיות בבית עם ילדיה לבין הצורך להתפרנס ולהיות נאהבת.
בימוי: רופרט גולד. שחקנים: רנה זלווגר, ג'סי באקלי, רופוס סוויל, פין ויטרוק, מייקל גמבון.


ציפורי הטרף (ארה"ב, 2020)

העיר גות'אם כמרקחה. הארלי קווין נפרדה מהג'וקר בפיצוץ גדול ושמה לעצמה מטרה גדולה על הגב. כאשר הנבל הנרקיסיסטי 'מסכה שחורה' מוציא חוזה עליה ועל נערה צעירה שגנבה ממנו חפץ יקר, השתיים נאלצות לשתף פעולה ויחד עם חבורה מפתיעה של לוחמות בשם ציפורי הטרף יוצאות למאבק כנגד כל המאפיה.
בימוי: קאת'י יאן. שחקנים: מרגו רובי, מרי אליזבת' וינסטד, יואן מקגרגור.


המצוד (ארה"ב, 2020)

צעירה נקלעת לחילופי ירי של שוטרים מושחתים, וכך הופכת ברגע אחד לעדה היחידה של מעשה פשע מחריד, שהם ביצעו. היא מתעוררת פצועה בבית חולים, תחת חסותו של קצין משטרה מכובד, סטיב וויקס, שבמטרה להגן עליה, מעביר אותה לאשפוז במחלקה ריקה, תחת השגחה משטרתית. אולם הכל מסתבך, כשהשוטרים המושחתים מחליטים למצוא אותה בכל מחיר, כדי למנוע ממנה להעיד נגדם. כלואה במקום שאמור היה להגן עליה, היא צריכה להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשרוד את הלילה.
בימוי: מאט אסקנדרי. שחקנים: ברוס וויליס, ניקי ווילן, טיטו אורטיז.


חיים נסתרים (גרמניה, ארה"ב, 2019)

סיפורו האמיתי של פרנץ, חוואי אוסטרי בעל משפחה, אשר סירב להישבע אמונים להיטלר בעת פרוץ מלחמת העולם השנייה. סירובו מביא עליו את זעמם של שאר תושבי העיירה הקטנה בה הוא מתגורר עם אשתו וילדיו, ולאחר מכן גם את זעמם של גורמי השלטון הנאצי בעודו נקרא להתגייס. עקשנותו ומחויבותו חסרת הפשרות למצפונו מוציאה אותו למסע מטלטל אשר דורש ממנו להקריב את חייו.
בימוי: טרנס מאליק. שחקנים: אוגוסט דיהל, ולרי פקנר, מתיאס שונארטס, ברונו גאנץ.


שותפים לרשע (אנגליה, 2018)

ג'קסון ואנג'לה, אח ואחות, מנהלים עסק מרמה בו הם מתחזים למגרשי שדים ומתקשרים על טבעיים. כאשר הם נשכרים לגרש רוחות מבית יתומים נטוש הם מגלים את סיפור הזוועה שהתרחש שם לפני שנים רבות, ואף חושדים שמא יכולותיהם המפוברקים לתקשר עם המתים הן בעצם פרי כשרון מולד אמיתי.
בימוי: אולאף דה פלור. שחקנים: פלורנס פו, בן לויד-יוז.