חשבתם שבית ספר זה מקום בטוח? "אינסטה בייב", סדרת מתח ראשונה מסוגה בעולם, כוללת 15 פרקים שנבנו במיוחד עבור הסטורי של האינסטגרם.
"אינסטה בייב" נכתבה בהשראת ספרה המצליח של שרון דותן אשר יצא ב-2014. הסדרה חושפת את "מאחורי הקלעים" של הרשתות החברתיות, וסוקרת בעומק רב את הקלות בה הרשת יודעת להמליך ולמוטט מלכים כאשר כל האמצעים כשרים.
1 צפייה בגלריה
אינסטה בייב. צילום: יניר סלע
אינסטה בייב. צילום: יניר סלע
אינסטה בייב. צילום: יניר סלע
העלילה מתרחשת בבית ספר נחשב לאומנויות במרכז הארץ, בחודש האחרון ללימודים. בית הספר נמצא בהכנות קדחתניות למופע סוף שנה, הידוע בתור גולת הכותרת. מי תשיר את הסולו הנחשק?
במרכז העלילה אן גירון, מלכת השכבה, הבת המוצלחת של מר טלוויזיה צח גירון, השולטת במסדרונות בית הספר. לבית הספר מגיעה תלמידה חדשה, מיה, שמערערת את עולמה מהיסוד. היא גונבת לה את הסולו וגם את החבר, החברים הכי טובים שלה בוגדים בה, אבא שלה מאוכזב ממנה והיא נדחקת לקצה.
באמצע חזרה להצגת סוף שנה היא עוקבת אחרי מיה שהולכת לשירותים, נכנסת אחריה ומאיימת עליה. מיה יוצאת חבולה וחבוטה, אך מה שאן ומיה לא יודעות שמישהו צילם בנייד את כל מה שקרה בשירותים. מי צילם את הסרטון? מי הרביץ למיה? מי העלה את הסרטון? ולמה אף אחד לא מאמין לאן?
זו סדרה ששום דבר לא באמת כמו שהוא נראה, לכל אחד יש סוד שמפחד שיתגלה והוא מוכן לשלם מחיר יקר מאוד כדי שאף אחד לא ידע אותו.
כוכבי הסדרה הם אושיות האינסטגרם קים אור אזולאי (220K עוקבים), קווין רובין (120K עוקבים), גל גברעם (240K עוקבים) ונועה כהן (204K עוקבים).
העונה הראשונה של "אינסטה בייב" תעלה החל מה-21.6 בימים א', ג' ו-ה' לעמוד האינסטגרם הרשמי של הסדרה instababe.il.